بخاری سقفی

هیتر تابشی مدل UT معمولا برای گرمایش تابشی کلی یا موضعی سالن های با سقف بلند و بسیار بلند، نظیر سوله ها و کارگاههای صنعتی و تولیدی، سالنهای ورزشی، تعمیرگاهها، استخرها و همچنین فضاهای باز رستورانها و سردر فروشگاهها مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاههای مدل UT از شدت تابشی و تمرکز حرارتی بیشتری نسبت به مدلهای خطی SL برخوردار است . مصرف اصلی سامانه های بخاری سقفی گاز بوده و برای کنترل شعله و فن تامین هوای احتراق به برق تکفاز مختصری نیاز دارد.

مصرف بخاری سقفی چگونه است؟

استفاده از بخاری سقفی ضمن دستیابی به گرمایش دلپذیر در کوتاهترین زمان ممکن موجب کاهش قابل ملاحظه در مصرف گاز نیز شده است .

از المان حرارتی گازسوز جهت گرمایش پروسه های صنعتی نظیر گرمایش کوره ها و خشک کن های صنعتی برای کاربری های مختلف و با هدف بهینه سازی پروسه و کاهش مصرف برق و جایگزینی گاز نیز استفاده می شود.

کاربرد بخاری سقفی

از هیتر تابشی تاکنون در تامین گرمایش جهت کوره های رنگ پودری، خشک کن پارچه، موکت ، پتو ، فرش، تسریع خشک کردن محصولات بتنی پیش ساخته ، پخت رنگ چاپ شده در پروسه تولید شیشه خودرو ، خشک کردن رزین سنگ و پروسه های گرمایش در تولید مواد غذایی نظیر یخ زدایی انواع گوشت منجمد جهت شروع پروسه فرآوری بهره گرفته شده و با موفقیت همراه بوده است .

در بعضی موارد جهت تعبیه سیستم در خط تولید تغییراتی در طول و شکل لوله ها ضروری است که بخش فنی شرکت جهت مشاوره، تخصص و آمادگی لازم را دارد. در زیر شاخه محصولات قسمتی به عنوان گرمایش تابشی در پروسه های صنعتی وجود دارد که نمونه و عکسهایی از پروژه های اجرا شده قابل مشاهده است . در مواردی نیز از بخاری سقفی تابشی گازسوز به عنوان جایگزین المنتهای برقی استفاده شده و با نتایج بسیار خوبی همراه بوده است .

مشخصات فنی هیتر ut یا بخاری سقفی

مصارف بر اساس ارزش حرارتی گاز طبیعی برابر با 9000Kcal/nm^3 و گاز مایع برابر با 11000Kcal/Kg ارائه شده است.

مزایای استفاده از هیتر تابشی مدل UT (بخاری سقفی)

گرمایی شبیه گرمای آفتاب
گرمایش تابشی، گرمایی شبیه احساس گرم شدن زیرآفتاب را ایجاد می کند، اگر در زیر هیتر تابشی چشمان خود را ببندید، احساس می کنید زیر آفتاب قرار گرفته اید.
نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار ناچیز, مزایای هیتر تابشی

طراحی ذاتی سیستم به صورتی است که به ندرت به تعمیر نیاز پیدا خواهد کرد.

عدم نیاز به فن های بزرگ برای جابجایی هوای گرم, مزایای هیتر تابشی

گرمایش تابشی مستقل از هوا عمل کرده و افراد و اجسام را مستقیماً گرم می کند و می توانید تهویه بیشتری داشته باشید.

آسایش دمایی, مزایای هیتر تابشی

آسایش دمایی درحالیکه درجه حرارت هوا کمتر است رخ داده و باعث سرحالی و شادابی افراد می گردد.

گرمایش سریع

با فشردن کلید فرمان دستگاه شما در زمان کوتاهی ( حدود 5 دقیقه ) گرما را احساس خواهید کرد و نیم ساعت بعد در آسایش گرمایی قرار خواهید داشت.

کاهش مصرف گاز, مزایای هیتر تابشی

بسته به ارتفاع سقف محل نصب ، مصرف گاز با استفاده از گرمایش تابشی تا 50 % کاهش می بابد.

هیتر تابشی مدل UT (بخاری سقفی) - گرمانور

بخاری سقفی مدل UT معمولا برای گرمایش تابشی کلی یا موضعی سالن های با سقف بلند و بسیار بلند، نظیر سوله ها و کارگاههای صنعتی و تولیدی، سالنهای ورزشی ...

Product SKU: LTV-xx UT

Product Brand: گرمانور

Product Currency: IRR

Product In-Stock: InStock

امتیازدهی ویرایشگر:
5